Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Квадрокоптер DJI Mavic 3T

Артикул Mavic 3T
215 000 грн
Немає в наявності
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Виберіть колір
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку очікувань

Серія Mavic 3 Enterprise переосмислює галузеві стандарти для малих комерційних дронів. Завдяки механічному затвору, камері зі збільшенням 56× і модулю RTK для сантиметрової точності Mavic 3E виводить картографію та ефективність місій на нові висоти. Для пожежогасіння, пошуково-рятувальних, інспекційних і нічних операцій доступна термічна версія.

Компактний і портативний

Прості та компактні Mavic 3 Enterprise Series можна носити в одній руці та розгорнути в будь-який момент. Ідеально підходить як для пілотів-початківців, так і для ветеранів, він створений для виконання тривалих місій.

Дві моделі, незліченна кількість застосувань

Ширококутна камера

4/3 CMOS, 20 МП, механічний затвор

Телекамера

Еквівалентна фокусна відстань: 162 мм, 12 МП, 56× гібридне збільшення

Ширококутна камера

Еквівалентна фокусна відстань: 24 мм, 48 МП

Zoom

Еквівалентна фокусна відстань: 162 мм, 12 МП, 56× гібридне збільшення

Тепловізор*

DFOV (діагональний кут огляду): 61°, Еквівалентна фокусна відстань: 40 мм, Роздільна здатність: 640 × 512

Високоякісна камера

Швидко виконуйте картографічні місії

Ширококутний датчик 4/3 CMOS, 20 МП Mavic 3E має механічний затвор для запобігання розмиття під час руху та підтримує швидку зйомку з інтервалом 0,7 секунди. Виконуйте картографічні місії з надзвичайною ефективністю без необхідності використання наземних контрольних точок.

Покращена робота в умовах слабкого освітлення

Ширококутна камера Mavic 3E має великі пікселі розміром 3,3 мкм, які разом із інтелектуальним режимом слабкого освітлення пропонують значно покращену продуктивність у темряві.

Фокусування та пошук

І Mavic 3E, і Mavic 3T оснащені 12-мегапіксельною зум-камерою з підтримкою максимального гібридного зуму до 56×, щоб побачити важливі деталі здалеку.

Побачити невидиме

Теплова камера* Mavic 3T має роздільну здатність 640 × 512 і підтримує вимірювання температури в точці та області, оповіщення про високу температуру, колірні палітри та ізотерми, щоб допомогти вам знаходити цілі та швидко приймати рішення.

Одночасне масштабування в режимі розділеного екрана

Тепловізійні камери* та камери зі збільшенням Mavic 3T підтримують безперервне пліч-о-пліч збільшення 28x для легкого порівняння.

Виняткова операційна ефективність

Батареї, оптимізовані для витривалості

Тривалість польоту тривалістю 45 хвилин дає змогу охоплювати більше території з кожною місією, обстежуючи до 2 квадратних кілометрів за один політ.

Максимальний час польоту

45 хвилин

Огляд території за один політ

2 квадратних кілометри

Швидко заряджайте батареї за допомогою зарядного концентратора 100 Вт або заряджайте дрон безпосередньо за допомогою швидкої зарядки 88 Вт.

Передача зображення наступного покоління

Чотири антени O3 Enterprise Transmission забезпечують більш стабільні з’єднання в різноманітних складних середовищах.

Всенаправлене зондування для безпечного польоту

Оснащений ширококутними лінзами з усіх боків для уникнення перешкод у всіх напрямках без сліпих зон. Налаштуйте сигналізацію близькості та гальмівний шлях залежно від вимог місії.

Advanced RTH автоматично планує оптимальний маршрут додому, заощаджуючи електроенергію, час і клопоти.

APAS 5.0 дозволяє автоматично змінювати маршрут навколо перешкод, щоб ви могли літати спокійно.

Безпека даних користувача

Як ви контролюєте, до яких даних може отримати доступ DJI

DJI не матиме доступу до жодних даних користувача, якщо користувач не надасть DJI на це дозвіл.

Користувачі можуть будь-коли надати або скасувати дозволи в налаштуваннях «Режим безпеки мережі». Такі дозволи включають доступ до інформації про пристрій, записи польотів, журнали пристрою, інформацію про приблизне місцезнаходження, інформацію про програму покращення взаємодії з користувачем, а також про те, чи може DJI ділитися місцезнаходженням вашого пристрою зі сторонніми постачальниками картографічних послуг, щоб відображати ваше місцезнаходження на карті.

Ви можете ввімкнути «Режим локальних даних», щоб використовувати свій пристрій повністю в автономному режимі. У цьому випадку вам не потрібно входити в обліковий запис DJI. Пакети інсталяторів для оновлення вашого пристрою можна завантажити безпосередньо з веб-сайту DJI.

Дані зашифровані для підвищення безпеки

Дані, що передаються між дроном і контролером на землі, захищені алгоритмом шифрування AES-256. Зв’язок між програмою DJI Pilot і сервером також захищений протоколом HTTPS або WebSockets через SSL/TLS (WSS), щоб запобігти викраденню сторонніми особами.

Безпечне зберігання медіафайлів на пристрої

Дрони DJI Mavic 2 Enterprise підтримують механізм захисту паролем для зберігання даних на борту, щоб гарантувати безпеку конфіденційних зображень і ресурсів. Matrice M300 RTK і Zenmuse H20 combo також підтримують шифрування пам’яті на карті SD. Коли функцію пароля ввімкнено, доступ до даних, що зберігаються на SD-карті або вбудованій пам’яті, можна отримати лише після введення пароля, визначеного користувачем. Визначений користувачем пароль не надається DJI, а це означає, що DJI не зможе відновити цей пароль, якщо ви його забудете.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Доставка здійснюється по всій території України перевізником "Нова Пошта".
  • Покупець оплачує вартість пересилки товару згідно з тарифами перевізника.
  • При оформленні замовлення на сайті, необхідно вказати ПІБ покупця, номер телефону, область і місто доставки, і номер найближчого відділення Нової Пошти.

Способи оплати

  • 1. Оплата здійснюється післяплатою у відділенні Нова Пошта після отримання товару.
  • 2. Оплата може здійснюватися на IBAN підприємства: UA783052990000026009031020161

 

  • Готівкою при отриманні
  • Кредитною карткою
  • на р/р підприємства

УМОВИ ОФІЦІЙНОЇ ГАРАНТІЇ DJI

DJI гарантує, що при дотриманні наступних умов протягом гарантійного періоду, починаючи з дати придбання товару, оплата діагностики, робота фахівців, матеріали, тестування і доставка оплачуються виробником відповідно до гарантією обслуговування. Також, Ви можете завантажити файл з гарантійними термінами і повним списком продукції DJI.

1. Для гарантійного обслуговування обов’язково повинні бути виконані наступні умови:

  • Протягом усього гарантійного терміну товар використовувався правильно і за призначенням.
  • Не здійснювався самостійний розбір або модернізація квадрокоптера.
  • Серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності та інші позначки виробника не показують ознак фальсифікації або підробки.
  • Факт покупки підтверджується чеком або правильним номером замовлення.
  • Товар має оригінальну упаковку, яка гарантує його безпечне транспортування в сервісний центр.

2. Ситуації, після яких гарантійне обслуговування неможливо:

  • Падіння або перегрів, викликані помилкою пілота, а не заводським браком.
  • Пошкодження, викликані самостійною модернізацією, розбиранням або розкриттям оболонки квадрокоптера, не передбаченими в офіційній інструкції.
  • Пошкодження внаслідок неправильного монтажу або експлуатацієї, незважаючи на рекомендації офіційної інструкції.
  • Пошкодження, викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батарей або зарядного пристрою.
  • Пошкодження, викликані польотами, не передбаченими офіційною інструкцією.
  • Пошкодження, отримані при роботі в погану погоду (сильний вітер, дощ, піщані бурі і т.д.).
  • Пошкодження, отримані при роботі в місцях з підвищеним електромагнітним середовищем (видобувні виробництва, вежі радіостанцій, дроти високої напруги, підстанції і т.д.).
  • Пошкодження, викликані використанням апарату в середовищі з відомими перешкодами від інших бездротових пристроїв (передавачі, відео-лінії, Wi-Fi і т.д.).
  • Пошкодження, викликані роботою з вагою більше, ніж вказано для безпечного польоту в офіційній інструкції.
  • Пошкодження, викликані польотом з застарілими або пошкодженими деталями.
  • Пошкодження, викликані не надійні або не сумісними (не рекомендовані виробником) сторонніми деталями.
  • Пошкодження, викликані експлуатацією пристрою з розрядженими або дефектними батареями.

3. Важлива інформація

  • DJI бере на себе оплату експертизи, матеріалів, роботи фахівців і доставки при відправці відремонтованого продукту назад до клієнта, в разі якщо це була проблема якості самого продукту.
  • Якщо DJI визначає, що продукт не потрапляє під умови гарантії, DJI повідомить клієнту вартість ремонту і доставки.
  • Якщо ваш випадок не підпадає під умови офіційної гарантії або викликаний невиробничим браком, то вартість експертизи, матеріалів і роботи фахівців визначається в залежності від характеру проблеми.
  • Ви можете зв’язатися з нами для отримання додаткової інформації про гарантії і обслуговування.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

DJI проводить гарантійний ремонт техніки, у якій на момент поломки була встановлена остання версія прошивки квадрокоптера, пульта і всіх використовуваних з дроном батарейок.

ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:

  • гарантійний талон;
  • чек або накладна;
  • логін і пароль для доступу до облікового запису DJI GO (потрібні для синхронізації польотних даних з серверами DJI);
  • контактний e-mail;
  • контактний номер телефону.

УМОВИ ГАРАНТІЇ КВАДРОКОПТЕРІВ ІНШИХ МОДЕЛЕЙ (ВСІХ КРІМ DJI)

1. ГАРАНТІЯ НАДАЄТЬСЯ:

1.1. Терміном на 30 днів на пульт керування, електронну плату квадрокоптера та безколекторні двигуни, якщо при перевірці якості продукта не виявлені ознаки стороннього втручання (відкривання, спроби ремонту) та при відсутності ознак механічного пошкодження.

1.2. Витрати на транспортування в обидві сторони несе покупець.

2. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ НЕ РОЗПОВСЮДЖУЮТЬСЯ НА:

2.1. Програмні продукти (комп’ютерні програми), які поставляються сумісно з товарами, на які передбачено ліцензійні погодження для кінцевого користувача (покупця).

2.2. Програмні продукти і інформацію, що не поставляється сумісно з Товаром, що зберігаються або створюються користувачем самостійно.

2.3. Дані користувача (покупця), що зберігаються або отримуються за допомогою Товару. Користувач приймає на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захисту.

2.4. Витратні матеріали (компоненти), які потребують періодичної заміни при експлуатації товару, а саме пропелери, кріпильні гвинти, рами (корпус), чохли, кейси, ремені, шнури для перенесення, монтажні пристрої, інструменти, тощо.

2.5.Колекторні двигуни.

2.6.Акумуляторні батареї.

3. ВИРОБНИК/ПРОДАВЕЦЬ НЕ НЕСЕ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ В НАСТУПНИХ ВИПАДКАХ:

3.1. Товар використовувався для провадження підприємницької діяльності.

3.2. Товар використовувався в цілях що не відповідають його прямому призначенню.

3.3. У випадку порушення правил і умов експлуатації, установки товару, що викладені у документації, що передається разом з товаром.

3.4. У випадку використання не останньої версії програмного забезпечення у товарі.

3.5. Якщо Товар має сліди спроб некваліфікованого ремонту.

3.6. Якщо дефект викликано змінами конструкції або схеми товару, його самостійною модифікацією, розбиранням або відкриттям оболонки товару, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених виробником у документації.

3.7. Якщо дефект викликано дією непереборних сил, нещасним випадком, умисними або необережними діями користувача чи третіх осіб.

3.8. Якщо виявлені пошкодження, викликані впливом вологи, високих чи низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.

3.9. Якщо потребується чистка окремих комплектуючих деталей.

3.10. Якщо дефект виник внаслідок природного зносу частин у випадках перевищення норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів товару.

3.11. Падіння або перегрівання викликані помилкою пілота, а не через заводський брак.

3.12. Якщо серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності або інші мітки виробника відображають ознаки фальсифікації або підробки.

4. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ НА НАСТУПНІ НЕДОЛІКИ ЛІТАЛЬНИХ АПАРАТІВ ТА ІНШИХ ТЕХНІЧНО-СКЛАДНИХ ПОБУТОВИХ ВИРОБІВ:

4.1. Механічні пошкодження, що виникли після передачі товару покупцеві.

4.2. Пошкодження, викликані недбалим, неакуратним поводженням і не дотриманням правил догляду за товаром, що викладені у документації.

4.3. Пошкодження викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батареєю чи зарядним пристроєм.

4.4. Пошкодження, викликані польотами, що не передбачено офіційним керівництвом (документацією);

4.5. Пошкодження, отримані внаслідок використання товару в несприятливих погодних умовах (сильний вітер, дощ, піщані бурі і т. д.).

4.6. Пошкодження, викликані роботою з вагою більшою, ніж допустима для безпечного польоту в офіційній інструкції (документації).

4.7. Пошкодження, викликані польотом з застарілими або пошкодженими деталями.

4.8. Пошкодження, викликані ненадійними або несумісними (не рекомендованими виробником) сторонніми деталями.

4.9. Пошкодження, викликані експлуатацією товару з розрядженими або дефектними батареями.

4.10. Пошкодження, отримані при експлуатації товару в місцях підвищеного електромагнітного середовища (добувальні виробництва, башти радіостанцій, кабелі високої електронної напруги, підстанції і т. д.).

4.11. пошкодження, викликані використанням апарату в середовищі з відомими перешкодами від інших безпровідних пристроїв (передатчики WI‐FI і т. д.).

5. ПРОДАВЕЦЬ ТА ВИРОБНИК ЗНІМАЮТЬ З СЕБЕ БУДЬ-ЯКУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА МОЖЛИВУ ШКОДУ, ПРЯМО ЧИ НЕПРЯМО НАНЕСЕНУ ТОВАРОМ, ЗОКРЕМА:

5.1 Шкоду, що нанесена домашнім тваринам, майну в випадках, коли це відбулося в результаті недотримання правил та умов експлуатації, установки та використання товару

5.2 Шкоду, що виникла в наслідок умисних або неумисних дій покупця (користувача)або третіх осіб;

5.3 Будь-яку шкоду, пряму, випадкову, пряму чи опосередковану, включаючи економічні та нематеріальні втрати (реальні збитки), упущену вигоду, доходи; втрату інформаційних даних, тощо. Вищевказаний перелік не є вичерпним.

6. ФАКТ ОПЛАТИ ТОВАРУ Є ЗГОДОЮ ПОКУПЦЯ З УМОВАМИ ПРОДАЖУ ТОВАРУ

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Ви можете повернути або обміняти товар на протязі 14 днів, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів." Для цього, будь ласка, переконайтесь у наступному:

1) Товар не був у використанні і не має слідів його використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.д .;

2) Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

3) Збережено всі ярлики і заводське маркування.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Ми працюємо відповідно до закону про захист прав споживачів, який дозволяє повернення або обмін товару протягом 14 днів з дати покупки.

Оскільки інтернет-магазин доставляє товар по всій території України, відлік цього терміну ми починаємо не з дня замовлення та оплати товару, а з дня отримання товару поштою.

Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів ви маєте право обміняти або повернути товар, придбаний у нас, протягом 14 днів з моменту покупки за наступних умов:

Заміні чи поверненню підлягають лише нові речі повний комплект товару, етикетки всі цілі.

При поверненні товару вартість транспортних послуг дорівнює вартості доставки та оплачується за домовленістю з покупцем .

У разі безкоштовної доставки покупець оплачує повернення товару за тарифами перевізника.

Обмін та повернення не здійснюється на натільні речі: піжами, комплекти.

Обмін здійснюється за домовленістю з покупцем, витрати по транспортним перевозкам здійснюється теж за домовленістю.

Повернення товару та умови повернення коштів покупцеві:

Покупець повертає товар, після його отримання у відділенні нової чи укр пошти, продавець повертає кошти на карту покупцеві.

Обмін товару відбувається так: покупець відправляє товар поштою та після отримання ТТН в тей день ми відправляємо товар на обмін.

Транспортні витрати узгоджуємо з покупцем.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору