Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Повернення товару.

Ми працюємо відповідно до закону про захист прав споживачів, який дозволяє повернення або обмін товару протягом 14 днів з дати покупки. Оскільки інтернет-магазин доставляє товар по всій території України, відлік цього терміну ми починаємо не з дня замовлення та оплати товару, а з дня отримання товару поштою.

Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів ви маєте право обміняти або повернути товар, придбаний у нас, протягом 14 днів з моменту покупки за наступних умов:

Заміні чи поверненню підлягають лише нові речі повний комплект товару, етикетки всі цілі.

При поверненні товару вартість транспортних послуг дорівнює вартості доставки та оплачується за домовленістю з покупцем .

У разі безкоштовної доставки покупець оплачує повернення товару за тарифами перевізника.

Обмін та повернення не здійснюється на натільні речі: піжами, комплекти.

Обмін здійснюється за домовленістю з покупцем, витрати по транспортним перевозкам здійснюється теж за домовленістю.

Повернення товару та умови повернення коштів покупцеві:

Покупець повертає товар, після його отримання у відділенні нової чи укр пошти, продавець повертає кошти на карту покупцеві.

Обмін товару відбувається так: покупець відправляє товар поштою та після отримання ТТН в тей день ми відправляємо товар на обмін.

Транспортні витрати узгоджуємо з покупцем.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.