Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Активні стрілецькі навушники Earmor M32 Хакі з гарнітурою, Тактичні навушники для стрільби шумоподавляючі

Артикул Earmor M32 Haki
2 795 грн
Немає в наявності
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку очікувань

Модель Opsmen Earmor M32 - повноцінні активні складні навушники, вони забезпечують якісний звуковий захист органів слуху і в той же час посилюють навколишні звуки до комфортного рівня - наприклад, розмовної мови. Використання двох мікрофонів дозволяє отримати стереозвук із можливістю визначення напрямку джерела звуку. Система навушників працює на блокування або приглушення імпульсних звукових хвиль великої гучності, придушуючи шкідливий шум понад 82 дБ. Цей прилад оснащений мікрофонами, які дозволяють визначити напрямок звуку. Ідеально підійдуть для тактичних цілей операторам систем зброї, механікам-водіям, військовим, бійцям спеціальних підрозділів, сил правопорядку.

Особливістю навушників Opsmen Earmor M32 є наявність вбудованої гарнітури для підключення радіостанції. Для повноцінної роботи необхідно мати окремий адаптер PTT (PUSH TO TALK) від компанії Opsmen або використовувати сторонній зі стандартом NATO Nexus TP120. Також PTT існують двох видів: з дублюючою кнопкою під палець і без. УВАГА! Кнопки "Натисни і говори" необхідно використовувати з розпинуванням на джеку "military" стандарт, якщо вони будуть мати "civilian" стандарт (як Z-Tac PTT), нічого працювати не буде, необхідно перепаювати місцями дроти на джеку.

Модернізована версія MOD3 включає: нові різьблення для легкого відгвинчування; 3-секундна затримка кнопки для запобігання випадковому вимкненню; силіконові стропи для кришок відсіку акумулятора; динамічне відстеження голосу; покращено матеріали корпусу навушників; оновлено нові друковані плати та динамічні динаміки.

До цієї моделі навушників є кріплення-адаптер на каску для рейок ARC.

У комплектацію Opsmen Earmor M32 входять: навушники, чохол, картонна упаковка (ви завжди можете перевірити навушники перед покупкою). Навушники поставляються зі штекером військового стандарту Mil-STD 4 PIN для гарнітур РТТ і чутливим мікрофоном, що переставляється. Поворотний механізм дозволяє повертати мікрофон на 90 градусів, коли він не використовується, його можна переставити з однієї чаші навушників на іншу.

Основні елементи конструкції цієї моделі такі:

  • оголов'я, обтягнуте тканинним матеріалом, яке дозволяє скласти навушники та транспортувати їх у компактному вигляді. Тканинна обмотка оголов'я на липучках і легко знімається, все це зроблено для того, щоб вертикальне оголов'я навушників можна було зняти без пошкодження та одягнути спеціальне кріплення для каски. І у разі потреби переставити оголов'я назад, без пошкоджень;
  • чаші з низьким профілем та скосом, який забезпечує комфортну стрілянину зі зброї з прикладом;
  • вбудовані в чаші мікрофони дозволяють оцінювати звукову обстановку на 360°, незалежно від положення користувача.
  • Навушники відрізняються дуже добрим показником коефіцієнта зниження шуму (NRR) серед пристроїв цього класу – 22 дБ (SNR 27). Вбудовані мікрофони підсилюють навколишні звуки – це спрощує спілкування між користувачами та дозволяє повністю контролювати навколишнє оточення, враховуючи звукову складову;
  • на чаші розташована кнопка вмикання/вимикання та кнопки регулювання рівня гучності. Захист від помилкових спрацьовувань, утримуйте кнопку живлення протягом 3 секунд, щоб увімкнути/вимкнути живлення. Навушники Opsmen Earmor M32 оснащені системою автоматичного вимкнення, що дозволяє економити на споживанні енергії.
  • Навушники автоматично вимикаються через 4 години – це дуже корисна функція на випадок, якщо ви забули самі їх вимкнути. Один комплект елементів живлення забезпечує роботу навушників протягом 350 годин.
  • штекер військового стандарту NATO Mil-STD 4 PIN для кнопки РТТ;
  • ергономічний дизайн вушних чашок забезпечує комфортне носіння тривалий час;
  • корпус із удароміцного полікарбонату товщиною 3 мм;
  • вологозахист IPX-5;
  • випробувано та схвалено відповідно до стандартів CE/RoSH/ANSI S3.19-1974Standards/EN352-1:2002/EN352-4:2001/A1:2005/EN352-5:2002/A1:2005/EN352-6:2002/ FCC;
  • на кожній чашці є 1 відсік для елемента живлення AAA і закритий кришкою-заглушкою. Щоб встановити або замінити елементи живлення, необхідно зняти кришку, повернувши проти годинникової стрілки.
  • Батарейки НЕ поставляються із навушниками!
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Доставка здійснюється по всій території України перевізником "Нова Пошта".
  • Покупець оплачує вартість пересилки товару згідно з тарифами перевізника.
  • При оформленні замовлення на сайті, необхідно вказати ПІБ покупця, номер телефону, область і місто доставки, і номер найближчого відділення Нової Пошти.

Способи оплати

  • 1. Оплата здійснюється післяплатою у відділенні Нова Пошта після отримання товару.
  • 2. Оплата може здійснюватися на IBAN підприємства: UA123077700000026000611165457

 

  • Готівкою при отриманні
  • Кредитною карткою
  • на р/р підприємства

УМОВИ ОФІЦІЙНОЇ ГАРАНТІЇ DJI

DJI гарантує, що при дотриманні наступних умов протягом гарантійного періоду, починаючи з дати придбання товару, оплата діагностики, робота фахівців, матеріали, тестування і доставка оплачуються виробником відповідно до гарантією обслуговування. Також, Ви можете завантажити файл з гарантійними термінами і повним списком продукції DJI.

1. Для гарантійного обслуговування обов’язково повинні бути виконані наступні умови:

  • Протягом усього гарантійного терміну товар використовувався правильно і за призначенням.
  • Не здійснювався самостійний розбір або модернізація квадрокоптера.
  • Серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності та інші позначки виробника не показують ознак фальсифікації або підробки.
  • Факт покупки підтверджується чеком або правильним номером замовлення.
  • Товар має оригінальну упаковку, яка гарантує його безпечне транспортування в сервісний центр.

2. Ситуації, після яких гарантійне обслуговування неможливо:

  • Падіння або перегрів, викликані помилкою пілота, а не заводським браком.
  • Пошкодження, викликані самостійною модернізацією, розбиранням або розкриттям оболонки квадрокоптера, не передбаченими в офіційній інструкції.
  • Пошкодження внаслідок неправильного монтажу або експлуатацієї, незважаючи на рекомендації офіційної інструкції.
  • Пошкодження, викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батарей або зарядного пристрою.
  • Пошкодження, викликані польотами, не передбаченими офіційною інструкцією.
  • Пошкодження, отримані при роботі в погану погоду (сильний вітер, дощ, піщані бурі і т.д.).
  • Пошкодження, отримані при роботі в місцях з підвищеним електромагнітним середовищем (видобувні виробництва, вежі радіостанцій, дроти високої напруги, підстанції і т.д.).
  • Пошкодження, викликані використанням апарату в середовищі з відомими перешкодами від інших бездротових пристроїв (передавачі, відео-лінії, Wi-Fi і т.д.).
  • Пошкодження, викликані роботою з вагою більше, ніж вказано для безпечного польоту в офіційній інструкції.
  • Пошкодження, викликані польотом з застарілими або пошкодженими деталями.
  • Пошкодження, викликані не надійні або не сумісними (не рекомендовані виробником) сторонніми деталями.
  • Пошкодження, викликані експлуатацією пристрою з розрядженими або дефектними батареями.

3. Важлива інформація

  • DJI бере на себе оплату експертизи, матеріалів, роботи фахівців і доставки при відправці відремонтованого продукту назад до клієнта, в разі якщо це була проблема якості самого продукту.
  • Якщо DJI визначає, що продукт не потрапляє під умови гарантії, DJI повідомить клієнту вартість ремонту і доставки.
  • Якщо ваш випадок не підпадає під умови офіційної гарантії або викликаний невиробничим браком, то вартість експертизи, матеріалів і роботи фахівців визначається в залежності від характеру проблеми.
  • Ви можете зв’язатися з нами для отримання додаткової інформації про гарантії і обслуговування.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

DJI проводить гарантійний ремонт техніки, у якій на момент поломки була встановлена остання версія прошивки квадрокоптера, пульта і всіх використовуваних з дроном батарейок.

ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:

  • гарантійний талон;
  • чек або накладна;
  • логін і пароль для доступу до облікового запису DJI GO (потрібні для синхронізації польотних даних з серверами DJI);
  • контактний e-mail;
  • контактний номер телефону.

УМОВИ ГАРАНТІЇ КВАДРОКОПТЕРІВ ІНШИХ МОДЕЛЕЙ (ВСІХ КРІМ DJI)

1. ГАРАНТІЯ НАДАЄТЬСЯ:

1.1. Терміном на 30 днів на пульт керування, електронну плату квадрокоптера та безколекторні двигуни, якщо при перевірці якості продукта не виявлені ознаки стороннього втручання (відкривання, спроби ремонту) та при відсутності ознак механічного пошкодження.

1.2. Витрати на транспортування в обидві сторони несе покупець.

2. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ НЕ РОЗПОВСЮДЖУЮТЬСЯ НА:

2.1. Програмні продукти (комп’ютерні програми), які поставляються сумісно з товарами, на які передбачено ліцензійні погодження для кінцевого користувача (покупця).

2.2. Програмні продукти і інформацію, що не поставляється сумісно з Товаром, що зберігаються або створюються користувачем самостійно.

2.3. Дані користувача (покупця), що зберігаються або отримуються за допомогою Товару. Користувач приймає на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захисту.

2.4. Витратні матеріали (компоненти), які потребують періодичної заміни при експлуатації товару, а саме пропелери, кріпильні гвинти, рами (корпус), чохли, кейси, ремені, шнури для перенесення, монтажні пристрої, інструменти, тощо.

2.5.Колекторні двигуни.

2.6.Акумуляторні батареї.

3. ВИРОБНИК/ПРОДАВЕЦЬ НЕ НЕСЕ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ В НАСТУПНИХ ВИПАДКАХ:

3.1. Товар використовувався для провадження підприємницької діяльності.

3.2. Товар використовувався в цілях що не відповідають його прямому призначенню.

3.3. У випадку порушення правил і умов експлуатації, установки товару, що викладені у документації, що передається разом з товаром.

3.4. У випадку використання не останньої версії програмного забезпечення у товарі.

3.5. Якщо Товар має сліди спроб некваліфікованого ремонту.

3.6. Якщо дефект викликано змінами конструкції або схеми товару, його самостійною модифікацією, розбиранням або відкриттям оболонки товару, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених виробником у документації.

3.7. Якщо дефект викликано дією непереборних сил, нещасним випадком, умисними або необережними діями користувача чи третіх осіб.

3.8. Якщо виявлені пошкодження, викликані впливом вологи, високих чи низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.

3.9. Якщо потребується чистка окремих комплектуючих деталей.

3.10. Якщо дефект виник внаслідок природного зносу частин у випадках перевищення норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів товару.

3.11. Падіння або перегрівання викликані помилкою пілота, а не через заводський брак.

3.12. Якщо серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності або інші мітки виробника відображають ознаки фальсифікації або підробки.

4. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ НА НАСТУПНІ НЕДОЛІКИ ЛІТАЛЬНИХ АПАРАТІВ ТА ІНШИХ ТЕХНІЧНО-СКЛАДНИХ ПОБУТОВИХ ВИРОБІВ:

4.1. Механічні пошкодження, що виникли після передачі товару покупцеві.

4.2. Пошкодження, викликані недбалим, неакуратним поводженням і не дотриманням правил догляду за товаром, що викладені у документації.

4.3. Пошкодження викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батареєю чи зарядним пристроєм.

4.4. Пошкодження, викликані польотами, що не передбачено офіційним керівництвом (документацією);

4.5. Пошкодження, отримані внаслідок використання товару в несприятливих погодних умовах (сильний вітер, дощ, піщані бурі і т. д.).

4.6. Пошкодження, викликані роботою з вагою більшою, ніж допустима для безпечного польоту в офіційній інструкції (документації).

4.7. Пошкодження, викликані польотом з застарілими або пошкодженими деталями.

4.8. Пошкодження, викликані ненадійними або несумісними (не рекомендованими виробником) сторонніми деталями.

4.9. Пошкодження, викликані експлуатацією товару з розрядженими або дефектними батареями.

4.10. Пошкодження, отримані при експлуатації товару в місцях підвищеного електромагнітного середовища (добувальні виробництва, башти радіостанцій, кабелі високої електронної напруги, підстанції і т. д.).

4.11. пошкодження, викликані використанням апарату в середовищі з відомими перешкодами від інших безпровідних пристроїв (передатчики WI‐FI і т. д.).

5. ПРОДАВЕЦЬ ТА ВИРОБНИК ЗНІМАЮТЬ З СЕБЕ БУДЬ-ЯКУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА МОЖЛИВУ ШКОДУ, ПРЯМО ЧИ НЕПРЯМО НАНЕСЕНУ ТОВАРОМ, ЗОКРЕМА:

5.1 Шкоду, що нанесена домашнім тваринам, майну в випадках, коли це відбулося в результаті недотримання правил та умов експлуатації, установки та використання товару

5.2 Шкоду, що виникла в наслідок умисних або неумисних дій покупця (користувача)або третіх осіб;

5.3 Будь-яку шкоду, пряму, випадкову, пряму чи опосередковану, включаючи економічні та нематеріальні втрати (реальні збитки), упущену вигоду, доходи; втрату інформаційних даних, тощо. Вищевказаний перелік не є вичерпним.

6. ФАКТ ОПЛАТИ ТОВАРУ Є ЗГОДОЮ ПОКУПЦЯ З УМОВАМИ ПРОДАЖУ ТОВАРУ

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Ви можете повернути або обміняти товар на протязі 14 днів, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів." Для цього, будь ласка, переконайтесь у наступному:

1) Товар не був у використанні і не має слідів його використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.д .;

2) Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

3) Збережено всі ярлики і заводське маркування.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Ми працюємо відповідно до закону про захист прав споживачів, який дозволяє повернення або обмін товару протягом 14 днів з дати покупки.

Оскільки інтернет-магазин доставляє товар по всій території України, відлік цього терміну ми починаємо не з дня замовлення та оплати товару, а з дня отримання товару поштою.

Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів ви маєте право обміняти або повернути товар, придбаний у нас, протягом 14 днів з моменту покупки за наступних умов:

Заміні чи поверненню підлягають лише нові речі повний комплект товару, етикетки всі цілі.

При поверненні товару вартість транспортних послуг дорівнює вартості доставки та оплачується за домовленістю з покупцем .

У разі безкоштовної доставки покупець оплачує повернення товару за тарифами перевізника.

Обмін та повернення не здійснюється на натільні речі: піжами, комплекти.

Обмін здійснюється за домовленістю з покупцем, витрати по транспортним перевозкам здійснюється теж за домовленістю.

Повернення товару та умови повернення коштів покупцеві:

Покупець повертає товар, після його отримання у відділенні нової чи укр пошти, продавець повертає кошти на карту покупцеві.

Обмін товару відбувається так: покупець відправляє товар поштою та після отримання ТТН в тей день ми відправляємо товар на обмін.

Транспортні витрати узгоджуємо з покупцем.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору