Кількість
|
Вартість
|
||
|
тепловізійні монокуляри!
тепловізійні монокуляри!
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
DJI гарантує, що при дотриманні наступних умов протягом гарантійного періоду, починаючи з дати придбання товару, оплата діагностики, робота фахівців, матеріали, тестування і доставка оплачуються виробником відповідно до гарантією обслуговування. Також, Ви можете завантажити файл з гарантійними термінами і повним списком продукції DJI.
1. Для гарантійного обслуговування обов’язково повинні бути виконані наступні умови:
2. Ситуації, після яких гарантійне обслуговування неможливо:
3. Важлива інформація
DJI проводить гарантійний ремонт техніки, у якій на момент поломки була встановлена остання версія прошивки квадрокоптера, пульта і всіх використовуваних з дроном батарейок.
1.1. Терміном на 30 днів на пульт керування, електронну плату квадрокоптера та безколекторні двигуни, якщо при перевірці якості продукта не виявлені ознаки стороннього втручання (відкривання, спроби ремонту) та при відсутності ознак механічного пошкодження.
1.2. Витрати на транспортування в обидві сторони несе покупець.
2.1. Програмні продукти (комп’ютерні програми), які поставляються сумісно з товарами, на які передбачено ліцензійні погодження для кінцевого користувача (покупця).
2.2. Програмні продукти і інформацію, що не поставляється сумісно з Товаром, що зберігаються або створюються користувачем самостійно.
2.3. Дані користувача (покупця), що зберігаються або отримуються за допомогою Товару. Користувач приймає на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захисту.
2.4. Витратні матеріали (компоненти), які потребують періодичної заміни при експлуатації товару, а саме пропелери, кріпильні гвинти, рами (корпус), чохли, кейси, ремені, шнури для перенесення, монтажні пристрої, інструменти, тощо.
2.5.Колекторні двигуни.
2.6.Акумуляторні батареї.
3.1. Товар використовувався для провадження підприємницької діяльності.
3.2. Товар використовувався в цілях що не відповідають його прямому призначенню.
3.3. У випадку порушення правил і умов експлуатації, установки товару, що викладені у документації, що передається разом з товаром.
3.4. У випадку використання не останньої версії програмного забезпечення у товарі.
3.5. Якщо Товар має сліди спроб некваліфікованого ремонту.
3.6. Якщо дефект викликано змінами конструкції або схеми товару, його самостійною модифікацією, розбиранням або відкриттям оболонки товару, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених виробником у документації.
3.7. Якщо дефект викликано дією непереборних сил, нещасним випадком, умисними або необережними діями користувача чи третіх осіб.
3.8. Якщо виявлені пошкодження, викликані впливом вологи, високих чи низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.
3.9. Якщо потребується чистка окремих комплектуючих деталей.
3.10. Якщо дефект виник внаслідок природного зносу частин у випадках перевищення норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів товару.
3.11. Падіння або перегрівання викликані помилкою пілота, а не через заводський брак.
3.12. Якщо серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності або інші мітки виробника відображають ознаки фальсифікації або підробки.
4.1. Механічні пошкодження, що виникли після передачі товару покупцеві.
4.2. Пошкодження, викликані недбалим, неакуратним поводженням і не дотриманням правил догляду за товаром, що викладені у документації.
4.3. Пошкодження викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батареєю чи зарядним пристроєм.
4.4. Пошкодження, викликані польотами, що не передбачено офіційним керівництвом (документацією);
4.5. Пошкодження, отримані внаслідок використання товару в несприятливих погодних умовах (сильний вітер, дощ, піщані бурі і т. д.).
4.6. Пошкодження, викликані роботою з вагою більшою, ніж допустима для безпечного польоту в офіційній інструкції (документації).
4.7. Пошкодження, викликані польотом з застарілими або пошкодженими деталями.
4.8. Пошкодження, викликані ненадійними або несумісними (не рекомендованими виробником) сторонніми деталями.
4.9. Пошкодження, викликані експлуатацією товару з розрядженими або дефектними батареями.
4.10. Пошкодження, отримані при експлуатації товару в місцях підвищеного електромагнітного середовища (добувальні виробництва, башти радіостанцій, кабелі високої електронної напруги, підстанції і т. д.).
4.11. пошкодження, викликані використанням апарату в середовищі з відомими перешкодами від інших безпровідних пристроїв (передатчики WI‐FI і т. д.).
5.1 Шкоду, що нанесена домашнім тваринам, майну в випадках, коли це відбулося в результаті недотримання правил та умов експлуатації, установки та використання товару
5.2 Шкоду, що виникла в наслідок умисних або неумисних дій покупця (користувача)або третіх осіб;
5.3 Будь-яку шкоду, пряму, випадкову, пряму чи опосередковану, включаючи економічні та нематеріальні втрати (реальні збитки), упущену вигоду, доходи; втрату інформаційних даних, тощо. Вищевказаний перелік не є вичерпним.
Ви можете повернути або обміняти товар на протязі 14 днів, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів." Для цього, будь ласка, переконайтесь у наступному:
1) Товар не був у використанні і не має слідів його використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.д .;
2) Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
3) Збережено всі ярлики і заводське маркування.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Ми працюємо відповідно до закону про захист прав споживачів, який дозволяє повернення або обмін товару протягом 14 днів з дати покупки.
Оскільки інтернет-магазин доставляє товар по всій території України, відлік цього терміну ми починаємо не з дня замовлення та оплати товару, а з дня отримання товару поштою.
Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів ви маєте право обміняти або повернути товар, придбаний у нас, протягом 14 днів з моменту покупки за наступних умов:
Заміні чи поверненню підлягають лише нові речі повний комплект товару, етикетки всі цілі.
При поверненні товару вартість транспортних послуг дорівнює вартості доставки та оплачується за домовленістю з покупцем .
У разі безкоштовної доставки покупець оплачує повернення товару за тарифами перевізника.
Обмін та повернення не здійснюється на натільні речі: піжами, комплекти.
Обмін здійснюється за домовленістю з покупцем, витрати по транспортним перевозкам здійснюється теж за домовленістю.
Повернення товару та умови повернення коштів покупцеві:
Покупець повертає товар, після його отримання у відділенні нової чи укр пошти, продавець повертає кошти на карту покупцеві.
Обмін товару відбувається так: покупець відправляє товар поштою та після отримання ТТН в тей день ми відправляємо товар на обмін.
Транспортні витрати узгоджуємо з покупцем.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.